onsdag 18. november 2015

My Place

Vi har nå hatt om vårt favorittsted, og da vi skulle ta et bilde på favorittstedet vårt, da visste jeg nøyaktig hvor jeg skulle gå for å ta bilder... Men.. Jeg fikk dessverre ikke kommet meg dit, og jeg måtte derfor ta et annet bilde, så derfor ble det dette:

#myplace #myplace_mk #myplace_mvgs


Jeg valgte å ta et bilde av disse trærne som står så tett inntil hverandre fordi jeg føler meg hjemme ute i skogen med trærne. Og jeg ville få med at bildet skal være et bilde med mystikk, som man kan drømme seg bort i også.

Jeg valgte å ta et bilde når det var tåke ute, fordi da får du mye lettere en negativ bakgrunn, noe jeg vil ha til bildet mitt, for bedre å få frem kontrastene mellom de mørke trærne som står tett og den hvite "foggy" himmelen. Jeg ville ha veldig mye luft i bildet mitt med en lys og ren flate, men jeg ville ikke glemme bort det gylne snitt. Derfor er det ene høye treet til høyre plassert i det gylne snitt.

Klem <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar