lørdag 28. november 2015

My Style

Vi har nå i noen uker jobbet med #color #typo #myplace #selfie og nå er vi endelig her..

#MyStyle


Her kunne jeg ikke beskjære bildene, for da ville de mistet budskapet, men jeg prøvde så godt jeg kunne å fylle hele flaten.. Men jeg fylte inn taggen #MyStyle der det ble tomrom. Jeg plasserte bildene med mest farger diagonalt ovenfor hverandre, og de bildene med få/ingen farger diagonalt ovenfor hverandre.


Collage 2:


Jeg syns det var viktig å få med mange forskjellige former for å skape form, liv og spenning i bildet. Men jeg ville likevel ha med en del rene/negative flater for å få budskapet i bildene lettere frem. Jeg har plassert bildene bevisst på de stedene jeg har for å få frem det budskapet jeg ønsker og for å få frem det uttrykket jeg føler, og vil vise frem.


Klem <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar