onsdag 11. november 2015

Selfie / Portrett

Vi hadde om selfie/portett

#selfie #selfie_mk #selfie_mvgs

Her er mitt bilde:




Jeg tenkte å plassere øyet mitt i det gyldne snitt først, men selve meg er ikke hoved budskapet bak bildet, derfor plasserte jeg bevist øyet utenfor det gyldne snitt, for å tydeligere legge gitteret i noe øyet lett fanger opp. Jeg valgte å bruke høye kontraster og svart-hvitt for å få budskapet om fangenskap, og det å føle seg fanget sterkere. Jeg valgte å ha et budskap i bildet som symboliserer fangenskap fordi jeg føler det gjenspeiler meg og hvordan jeg veldig ofte føler det.. for jeg føler meg ofte fanget og innesperret uansett hvor fri jeg egentlig kanskje er...........

Jeg er selv veldig fornøyd med resultatet. :-D

Klem <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar