torsdag 5. november 2015

Typo

Vi har drevet med typografi og har funnet flere typer typografi, og jeg har mange bilder på min Instagram(link er i bloggen) av dette, men jeg valgte ut min favoritt, og denne valgte jeg fordi jeg syns denne var mest kreativ fra min side.

Her er den:

#typolove #typografi #typography #typo #typo_mk #typo_mvgs




Jeg ville få skriften i det gylne snitt "på en måte". Også ville jeg ha en ganske så ren bakgrunn, altså skriften mot en så negativ flate som jeg klarte å få til. Jeg ville ha sterke farger og kontraster, fordi høst-løv har en fantastisk farge. Jeg kom på å lage typografi med høst blader da jeg gikk rundt å så etter typografi, også sparket jeg i løvet og da kom den lysende ideen hoppende inn i hodet mitt.


Klem <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar